DSpace Repository

ВИКОРИСТАННЯ ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНИХ МЕТОДИК ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КОМУНIКАТИВНОЇ ДIЯЛЬНОСТI В ДIТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ IНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ

Show simple item record

dc.contributor.author Черніченко, Людмила Анатоліївна
dc.date.accessioned 2022-06-10T07:58:31Z
dc.date.available 2022-06-10T07:58:31Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Черніченко Л. А. Використання психотерапевтичних методик для формування комунiкативної дiяльностi у дiтей з порушенням iнтелектуального розвитку. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького дер-жавного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2021. Вип. 42. Том 2. 310 с. uk_UA
dc.identifier.issn 2308-4863
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14674
dc.description http://www.aphn-journal.in.ua/archive/42_2021/part_2/45.pdf uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемi використання психотерапевтичних методик для формування комунiкативної дiяльностi в дiтей з порушенням iнтелектуального розвитку. У кожнiй країнi є дiти з важкими порушеннями iнтелектуального розвитку, якi потребують особливих умов навчання й виховання. Сьогоднi актуальними є питання надання спецiальної допомоги таким дiтям. Особи з важкою формою iнтелектуальної недостатностi є iнвалiдами дитинства. Аналiз практики спецiальної освiти показує, що реалiзацiї використання психотерапевтичних методик придiляється недостатньо уваги, тому необхiднiсть вивчення теоретико-експериментальних особливостей iнновацiйних психотерапевтичних методик, психолого-педагогiчна значущiсть означеної проблеми зумовили вибiр теми дослiдження. Проблеми виявлення потенцiйних можливостей таких дiтей, пристосування їх до життя набувають великої соцiальної значимості. У статтi висвiтлено проблематику, що сьогодні педагоги-практики вiдчувають брак розроблених ефективних методик щодо подолання складних порушень у дiтей. У зв’язку з цим необхiдно розробляти й використовувати iнновацiйнi методики та комплекснi роботи, що охоплюють усi сфери особистостi дитини. У спецiальнiй педагогiцi йде активний пошук найбiльш оптимальних форм органiзацiї освiтнього та корекцiйного середовища для цiєї категорiї дiтей. У статтi розглянуто, науково обґрунтовано й експериментально перевiрено змiст, форми та методи подолання дизартрiї в дiтей з порушенням iнтелектуального розвитку з використанням психотерапевтичних методик. Детально описано логопедичну та психолого-педагогiчну лiтературу. З’ясовано стан розробленостi проблеми в логопедичнiй теорiї та практиці, проаналiзовано наявнi пiдходи до корекцiї дизартрiї в дiтей з рiзними варiантами дизонтогенеза. Також дослiдження показало, що психотерапевтичнi прийоми, iгровi методики поряд із класичними методами логопедичного впливу можуть бути способом органiзацiї та презентацiї мовленнєвих засобiв, способом мотивацiї мовленнєвої дiяльностi тiльки в умовах спецiально органiзованого навчання uk_UA
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК 159.9.07:[616.89-008.434.3:376-056.31];DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/42-2-43
dc.subject порушення iнтелектуального розвитку uk_UA
dc.subject психотерапевтичнi методики uk_UA
dc.subject корекцiйне середовище uk_UA
dc.subject формування комунiкативної дiяльностi uk_UA
dc.subject iнклюзiя uk_UA
dc.title ВИКОРИСТАННЯ ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНИХ МЕТОДИК ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КОМУНIКАТИВНОЇ ДIЯЛЬНОСТI В ДIТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ IНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ uk_UA
dc.title.alternative ВИКОРИСТАННЯ ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНИХ МЕТОДИК ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КОМУНIКАТИВНОЇ ДIЯЛЬНОСТI В ДIТЕЙ З ПОРУШЕННЯМ IНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account