dc.contributor.author |
Пічкур, Микола Олександрович |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-21T13:07:50Z |
|
dc.date.available |
2022-06-21T13:07:50Z |
|
dc.date.issued |
2021-04 |
|
dc.identifier.citation |
Пічкур М. О. Академізм і цифровізація: інтегративна модель образотворчої підготовки сучасного митця. Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін: ІV Міжнародна науково-практична конференція on-line конференція (м. Умань, 8–9 квіт. 2021 р.). Умань: ВІЗАВІ, 2021. С. 167–170. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14714 |
|
dc.description.abstract |
В умовах інформатизації суспільства тенденція до поєднання ручного й автоматизованого способів продукування художніх образів зумовлює невідкладне впровадження відповідної інтегративної моделі педагогічної системи образотворчої підготовки студентів різних мистецьких спеціальностей (графіків, живописців, скульпторів, дизайнерів і художників-педагогів) на засадах академізму і цифровізації. У процесі її функціонування необхідно неухильно дотримуватися аксіологічних засад педагогічного гуманізму, оскільки в епоху «культу часу» виникають численні конфлікти швидкості засвоєння необхідної інформації, набуття фахових знань, умінь і навичок, які слід розв’язувати відповідно до біотемпоральних ритмів усебічного й гармонійного розвитку творчої особистості сучасного митця. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань: ВІЗАВІ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.091.12.011.3-051:7](06) |
|
dc.subject |
Педагогіка |
uk_UA |
dc.subject |
образотворча підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
академізм |
uk_UA |
dc.subject |
цифровізація |
uk_UA |
dc.subject |
інегративна модель |
uk_UA |
dc.subject |
сучасний митець |
uk_UA |
dc.title |
Академізм і цифровізація: інтегративна модель образотворчої підготовки сучасного митця |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |