Короткий опис(реферат):
В умовах інформатизації суспільства тенденція до поєднання ручного й автоматизованого способів продукування художніх образів зумовлює невідкладне впровадження відповідної інтегративної моделі педагогічної системи образотворчої підготовки студентів різних мистецьких спеціальностей (графіків, живописців, скульпторів, дизайнерів і художників-педагогів) на засадах академізму і цифровізації. У процесі її функціонування необхідно неухильно дотримуватися аксіологічних засад педагогічного гуманізму, оскільки в епоху «культу часу» виникають численні конфлікти швидкості засвоєння необхідної інформації, набуття фахових знань, умінь і навичок, які слід розв’язувати відповідно до біотемпоральних ритмів усебічного й гармонійного розвитку творчої особистості сучасного митця.