00 DSpace/Manakin Repository

Академізм і цифровізація: інтегративна модель образотворчої підготовки сучасного митця

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пічкур, Микола Олександрович
dc.date.accessioned 2022-06-21T13:07:50Z
dc.date.available 2022-06-21T13:07:50Z
dc.date.issued 2021-04
dc.identifier.citation Пічкур М. О. Академізм і цифровізація: інтегративна модель образотворчої підготовки сучасного митця. Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін: ІV Міжнародна науково-практична конференція on-line конференція (м. Умань, 8–9 квіт. 2021 р.). Умань: ВІЗАВІ, 2021. С. 167–170. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14714
dc.description.abstract В умовах інформатизації суспільства тенденція до поєднання ручного й автоматизованого способів продукування художніх образів зумовлює невідкладне впровадження відповідної інтегративної моделі педагогічної системи образотворчої підготовки студентів різних мистецьких спеціальностей (графіків, живописців, скульпторів, дизайнерів і художників-педагогів) на засадах академізму і цифровізації. У процесі її функціонування необхідно неухильно дотримуватися аксіологічних засад педагогічного гуманізму, оскільки в епоху «культу часу» виникають численні конфлікти швидкості засвоєння необхідної інформації, набуття фахових знань, умінь і навичок, які слід розв’язувати відповідно до біотемпоральних ритмів усебічного й гармонійного розвитку творчої особистості сучасного митця. uk_UA
dc.publisher Умань: ВІЗАВІ uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;37.091.12.011.3-051:7](06)
dc.subject Педагогіка uk_UA
dc.subject образотворча підготовка uk_UA
dc.subject академізм uk_UA
dc.subject цифровізація uk_UA
dc.subject інегративна модель uk_UA
dc.subject сучасний митець uk_UA
dc.title Академізм і цифровізація: інтегративна модель образотворчої підготовки сучасного митця uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу