00 DSpace/Manakin Repository

Забезпечення наступності між ЗДО і НУШ в умовах реформування освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравчук, Неля Павлівна
dc.date.accessioned 2022-07-18T06:39:41Z
dc.date.available 2022-07-18T06:39:41Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Кравчук Н. П. Забезпечення наступності між ЗДО і НУШ в умовах реформування освіти. Перспективи та інновації науки. (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») Випуск № 2(7). 2022. C. 89–100. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14760
dc.description.abstract У статті окреслено теоретико-методологічне забезпечення наступності змісту дошкільної та початкової освіти. Досліджено дві категорії понять: «наступність» та «перспективність», які у педагогічній науці розглядаються, як дві сторони одного і того ж педагогічного явища. Перспективність – це погляд знизу вгору, а наступність – погляд згори донизу. Тобто перспективність – це визначення пріоритетних ліній, підготовки дітей дошкільного віку до школи, які б максимально враховували потреби початкової школи в готовності дитини до оволодіння новою, провідною в молодшому шкільному віці навчальною діяльністю, творчим характером цієї діяльності, вільним проявом психічних новоутворень даного періоду, подальшим соціальним розвитком дітей у нових для них соціальних ролях учнів тощо. Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена тим, що головною умовою забезпечення наступності у вихованні і навчанні є спрямованість освітнього процесу обох ланок освіти на всебічний розвиток особистості дитини. У статті розглядаються різні погляди щодо проблеми наступності відомих науковців (К. Волинець, Ю. Волинець, М. Волчаста, С. Гончаренко, Л. Казанцева, О. Кононко, І. Крутін, Л. Крутій, О. Можаєва, Л. Парамонова, О. Половіна, О. Проскури, О. Савченко, Н. Стаднік, О. Фунтікова, І. Ліпчевська З. Істоміна, Т. Фадєєва та ін.). Автори визначають такі проблеми наступності закладу дошкільної освіти і Нової української школи: завищення вимог готовності дитини до шкільного навчання; недостатнє використання ігрової діяльності при переході дітей до школи; недостатня кількість психологів в освітніх установах; недостатній зв’язок програм, методів і форм навчання тощо. uk_UA
dc.publisher Перспективи та інновації науки uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;373.2/.3.091.2.014.3
dc.subject наступність uk_UA
dc.subject перспективність uk_UA
dc.subject Нова українська школа uk_UA
dc.subject заклад дошкільної освіти uk_UA
dc.subject учні uk_UA
dc.subject діти старшого дошкільного віку uk_UA
dc.title Забезпечення наступності між ЗДО і НУШ в умовах реформування освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу