Короткий опис(реферат):
Досліджено роль соціальних мереж у просуванні продуктів і послуг індустрії туризму й гостинності в конкурентному середовищі для підвищення ефективності діяльності суб’єктів господарювання та задоволення потреб споживачів. Доведено, що використання соціальних мереж дозволяє реалізовувати комунікаційну політику, максимально розширює функціональність діючої комунікаційної системи та знижує витрати на спілкування, що значно підвищує ефективність і виводить бізнес на новий, більш високий рівень розвитку. Проаналізовано активність у соціальних мережах різних демографічних груп та визначено напрямки популяризації послуг індустрії туризму й гостинності залежно від аудиторії користувачів. Обґрунтовано, що соціальні мережі є ефективним маркетинговим інструментом просування послуг індустрії туризму й гостинності.