00 DSpace/Manakin Repository

Соціальні мережі як інструмент просування послуг індустрії туризму й гостинності в сучасному інформаційному просторі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кирилюк, Ірина Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-10-18T08:23:48Z
dc.date.available 2022-10-18T08:23:48Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Кирилюк І. М. Соціальні мережі як інструмент просування послуг індустрії туризму й гостинності в сучасному інформаційному просторі. Індустрія туризму й гостинності: сучасні виклики та перспективи : кол. моногр./ [І. М. Поворознюк., М. Кирилюк [та ін.] ; за ред. І. М. Поворознюк. ; Умань : Візаві, 2022. С.36–65. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14815
dc.description.abstract Досліджено роль соціальних мереж у просуванні продуктів і послуг індустрії туризму й гостинності в конкурентному середовищі для підвищення ефективності діяльності суб’єктів господарювання та задоволення потреб споживачів. Доведено, що використання соціальних мереж дозволяє реалізовувати комунікаційну політику, максимально розширює функціональність діючої комунікаційної системи та знижує витрати на спілкування, що значно підвищує ефективність і виводить бізнес на новий, більш високий рівень розвитку. Проаналізовано активність у соціальних мережах різних демографічних груп та визначено напрямки популяризації послуг індустрії туризму й гостинності залежно від аудиторії користувачів. Обґрунтовано, що соціальні мережі є ефективним маркетинговим інструментом просування послуг індустрії туризму й гостинності. uk_UA
dc.publisher Умань: ВПЦ "ВІЗАВІ" uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;338.48(02)
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject індустрія гостинності uk_UA
dc.subject мережа інтернет uk_UA
dc.subject цифров технології uk_UA
dc.subject TikTok uk_UA
dc.subject Instagram uk_UA
dc.subject інтернет-маркетинг uk_UA
dc.subject Інтернет-реклама uk_UA
dc.subject Facebook uk_UA
dc.subject мобільний застосунок uk_UA
dc.subject комунікації uk_UA
dc.title Соціальні мережі як інструмент просування послуг індустрії туризму й гостинності в сучасному інформаційному просторі uk_UA
dc.type Book chapter uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу