dc.contributor.author |
Гарбар, Світлана Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-19T13:22:54Z |
|
dc.date.available |
2022-10-19T13:22:54Z |
|
dc.date.issued |
2021-03-04 |
|
dc.identifier.citation |
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 04-05 березня 2021 р.) / Полтав. нац. пед. ун т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2021. – 191 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14837 |
|
dc.description |
Використання інформаційно-комунікативних технологій є одним зпріоритетів освіти і успішно входить в практику, оскільки сучасне суспільство –це століття загальної комп'ютеризації.У педагогічній діяльності можна використовувати різнізасоби: комп'ютер,ноутбук, інтерактивну дошку, принтер, сканер, телевізор, відео, DVD, CD,музичний центр, цифровий фотоапарат, відеокамеру. Застосування в роботірізних засобів у навчанні та розвитку дошкільнят надають широкі можливостідля комунікації та отриманні різноманітної сучасної інформації. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
На сучасному етапі в Україні відбувається становлення нової системиосвіти, орієнтованої на входження у світовий інформаційно-освітній простір.Цей процес супроводжується істотними змінами в педагогічній теорії тапрактиці навчально-виховного процесу, який повинен сприяти гармонійномувходженню дитини в інформаційне суспільство. З розвитком технологій стрімкозмінюється і стандарт дошкільної освіти. Відповідно до нормативнихдокументів, що регламентують впровадження ІКТ у діяльність закладудошкільної освіти, сучасний заклад має бути динамічним, позитивнимпростором, мета якого полягає в оптимізації розвивального потенціалу дітей, ашироке впровадження інформаційних технологій дасть змогу забезпечитиперехід на новий рівень аналізу, оцінки, контролю за якістю діяльності яквихованців, так і педагогів. |
uk_UA |
dc.publisher |
Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 373.3:001.895(06); |
|
dc.subject |
інформаційно-комунікаційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
діти дошкільного віку |
uk_UA |
dc.title |
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ЗДО |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |