Короткий опис(реферат):
На сучасному етапі в Україні відбувається становлення нової системиосвіти, орієнтованої на входження у світовий інформаційно-освітній простір.Цей процес супроводжується істотними змінами в педагогічній теорії тапрактиці навчально-виховного процесу, який повинен сприяти гармонійномувходженню дитини в інформаційне суспільство. З розвитком технологій стрімкозмінюється і стандарт дошкільної освіти. Відповідно до нормативнихдокументів, що регламентують впровадження ІКТ у діяльність закладудошкільної освіти, сучасний заклад має бути динамічним, позитивнимпростором, мета якого полягає в оптимізації розвивального потенціалу дітей, ашироке впровадження інформаційних технологій дасть змогу забезпечитиперехід на новий рівень аналізу, оцінки, контролю за якістю діяльності яквихованців, так і педагогів.
Суть розробки, основні результати:
Використання інформаційно-комунікативних технологій є одним зпріоритетів освіти і успішно входить в практику, оскільки сучасне суспільство –це століття загальної комп'ютеризації.У педагогічній діяльності можна використовувати різнізасоби: комп'ютер,ноутбук, інтерактивну дошку, принтер, сканер, телевізор, відео, DVD, CD,музичний центр, цифровий фотоапарат, відеокамеру. Застосування в роботірізних засобів у навчанні та розвитку дошкільнят надають широкі можливостідля комунікації та отриманні різноманітної сучасної інформації.