dc.contributor.author |
Кравченко, Леся Василівна |
|
dc.contributor.author |
Сусло, Лариса Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-11-03T08:05:35Z |
|
dc.date.available |
2022-11-03T08:05:35Z |
|
dc.date.issued |
2022-05 |
|
dc.identifier.citation |
Кравченко Л.В., Сусло Л.В. Підготовка майбутніх вчителів у процесі вивчення курсу «Охорона праці та безпека життєдіяльності» до забезпечення безпеки в умовах інклюзивної освіти. ScientificWorldJournal Issue No13 Part 3 May 2022. Р.14-19 (Indexed in INDEXCOPERNICUS high impact factor (ICV: 82.07) |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14866 |
|
dc.description |
https://www.sworldjournal.com/index.php/swj/issue/view/swj13-03/swj13-03 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статтяприсвячена питанню підготовки майбутніх учителів до роботи в умовах інклюзивної освітитазабезпеченнюбезпеки в ній учнів. Розглянуто причини виникнення небезпечнихситуацій у закладах освіти з інклюзивним освітнім середовищем.Основними методами дослідження були: аналіз науково-психологічних, педагогічних джерел, узагальнення теоретичних положень, емпіричних даних тощо.Проаналізовано педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх учителів до забезпечення безпеки дітей в інклюзивній освітній сфері.Спектрданих умов дозволяє розглядати таку підготовку як індивідуальний і безперервний процес спільної діяльності викладачаістудента з розвитку професійних навичок для забезпечення безпеки у процесі спільного навчання фізично здорових дітей і дітей зособливими освітнімипотребами.Автор виділяє основні складові процесу підготовки майбутніх вчителів для роботи в інклюзивному середовищі: цільовий, організаційно-змістовийта результативний.Описані методи і освітні технології можуть бути використані в процесі професійної підготовки студентів педагогічних закладів вищої освіти. |
uk_UA |
dc.publisher |
ScientificWorldJournal |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.018.8 : 373.5.011.3-051 : [614.8+331.45] : 376 |
|
dc.subject |
безпека |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні умови |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивне освітнє середовище |
uk_UA |
dc.subject |
безпека учасників освітнього процесу |
uk_UA |
dc.title |
Підготовка майбутніх вчителів у процесі вивчення курсу «Охорона праці та безпека життєдіяльності» до забезпечення безпеки в умовах інклюзивної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |