Abstract:
У статті розглянуто окремі аспекти розвитку анімаційного туроперейтингу в Україні. Указано, що головним завданням анімаційного туроперейтингу є створення відповідних про- грам перебування туристів та їх комфортної участі в анімаційних заходах регіонального рівня. Визначено, що в Україні діють відповідні туристичні об’єкти анімаційного туризму: кос- тюмовані, пригодницькі та етнотури, шоу-музеї з доповненою реальністю та анімованою експозицією, тематичні парки. Установлено, що сучасний туризм базується на широкому спектрі мотиваційних чинників, кожен з яких впливає на формування різних видів туризму. Встановлено, що протягом останні років в Україні превалює відпочинково-розважальний туризм. Зазначено, що за 2017–2020 роки в Україні краще розвивався внутрішній туризм. Зазначено, що причинами негативних тенденцій на туристичному ринку України є військова агресія Російської Федерації на території України з 2014 року та пандемія SARS-CoV-2. Уста- новлено, що робота вітчизняних туроператорських компаній у напрямі розробки та промоції туристичних продуктів нині направлена на популяризацію українського продукту фести- вального, пригодницького, розважального, подієвого та інших видів туризму.