Abstract:
Стаття присвячена дослідженню актуальним питанням антикризового управління на підприємствах інду-стрії гостинності в період пандемії COVID-19. У статті розкриваються проблеми розвитку підприємств індустрії гостинності, як у світі так і в Україні в період пандемії COVID-19, описуються особливості формування та реалізації антикризового управління відомих світових готельних мереж. Аналізуються основні стратегічні під-ходи антикризового управління, доведено, що COVID-19 підштовхує компанії до швидких змін в організації та плануванні роботи і ставить під загрозу стійкі системи управління. Визначено, що керівники підприємств інду-стрії гостинності повинні забезпечити такі умови організації, щоб їхні підприємства могли продовжувати пра-цювати через безпрецедентний зрив та швидко вирішувати питання стабільності важливих бізнес-процесів. Обгрунтовано, що визначальними елементами антикризової стратегії є рішення про використання ресурсів, адаптація до зовнішнього середовища, внутрішня координація, створення тривалих конкурентних переваг.