00 DSpace/Manakin Repository

ANALYSIS OF CONCEPTUAL AND CATEGORICAL APPARATUS OF REHABILITATION TEACHERS TRAINING TO WORK IN INCLUSIVE EDUCATION

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Слатвінська, Анна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2022-12-01T12:52:26Z
dc.date.available 2022-12-01T12:52:26Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Slatvinska Anna Analysis of conceptual and categorical apparatus Of rehabilitation teachers training to work In inclusive education. Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2022. Вип 55. Т.3. С. 213-221. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14977
dc.description http://www.aphn-journal.in.ua/archive/55_2022/part_3/33.pdf uk_UA
dc.description.abstract У статті здійснено спробу уточнити категоріальний апарат дослідження. На основі аналізу понять «інвалідність» «непрацездатність», «особливі потреби дітей», «порушення розвитку», «дезадаптація», «діти групи ризику», «проблемні діти», «діти з аномальним розвитком», «діти з інвалідністю», «діти з обмеженими можливостями», «особливі діти», «виняткові діти» уточнено терміни «діти з особливими освітніми потребами», «інклюзивне навчання». Доведено, що «діти з особливими освітніми потребами» ‒ це діти з відхиленням у розвитку, внаслідок якого відбувається обмеження можливостей їх участі в традиційному освітньому процесі, що викликає у них особливі потреби в спеціалізованій педагогічній допомозі, яка дозволяє долати ці обмеження, труднощі. Визначено умови успішної реабілітації дітей з особливими освітніми потребами. Встановлено, що інклюзивне навчання включає створення спеціальних умов (комплекс індивідуальних навчальних програм, планів, методичних матеріалів, літератури) та адекватних зовнішніх умов (необхідний рівень комфортності, спеціалізовані засоби пересування та організація адаптивних навчальних місць, дистанційні засоби навчання, інноваційні методи та інформаційно комунікаційні освітні технології) для дітей з особливими освітніми потребами з метою пристосування до їх потреб. uk_UA
dc.publisher Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка uk_UA
dc.subject дезадаптація uk_UA
dc.subject діти групи ризику uk_UA
dc.subject діти з інвалідністю uk_UA
dc.subject діти з обмеженими можливостями uk_UA
dc.subject діти з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.subject інклюзивне навчання uk_UA
dc.subject підготовка майбутніх учителів-реабілітологів uk_UA
dc.title ANALYSIS OF CONCEPTUAL AND CATEGORICAL APPARATUS OF REHABILITATION TEACHERS TRAINING TO WORK IN INCLUSIVE EDUCATION uk_UA
dc.title.alternative АНАЛІЗ ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНОГО АПАРАТУ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛІВ-РЕАБІЛІТОЛОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу