00 DSpace/Manakin Repository

ЗАГАЛЬНІ ЗАСАДИ ДОСТУПНОСТІ ТА АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коляда, Наталія Миколаївна
dc.contributor.author Кочубей, Тетяна Дмитрівна
dc.contributor.author Беспалько, Маргарита Манігірдовна
dc.date.accessioned 2022-12-05T08:44:48Z
dc.date.available 2022-12-05T08:44:48Z
dc.date.issued 2021-09-29
dc.identifier.citation Беспалько М., Кочубей Т., Коляда Н., Загальні засади доступності та адаптації дітей з інвалідністю в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти. Соціальна робота та соціальна освіта. 2021. № 2 (7). С. 5–12. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14997
dc.description http://srso.udpu.edu.ua/article/view/244050 uk_UA
dc.description.abstract Стаття приурочена проблемі доступності та адаптації дітей з інвалідністю в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти. Наголошено, що на сучасному етапі розвитку українського суспільства посилюється увага до формування гуманного ставлення до осіб з особливими потребами. Такий підхід потребує зламу стереотипів та оволодіння новими формами і методами роботи з дітьми з інвалідністю в освітньому процесі. Виявлено, що навчання дітей з інвалідністю в умовах масових загальноосвітніх закладів є гострою проблемою для української держави, яка переживає етап становлення та недостатнього сприйняття педагогічної інновації не лише батьками, а й і самими педагогами. Встановлено, що освіта дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку, ґрунтується на принципах виваженої педагогіки, орієнтованої на їхні потреби, що, відповідно, потребує певного забезпечення кадрового складу фахівцями вузького профілю, засобами та умовами надання психолого-педагогічної допомоги. Закцентовано увагу на тому, що навчання в інклюзивних навчальних закладах є корисним для дітей з особливими освітніми потребами (з інвалідністю), дітей з типовим рівнем розвитку, членів їхніх родин і суспільства в цілому. Встановлено, що практика «залучення» дітей з інвалідністю повинна бути невід’ємною частиною національних планів щодо забезпечення освіти для всіх без обмежень, а організація умов для адаптації дітей з інвалідністю має стати невід’ємною складовою частиною педагогічної стратегії і, безперечно, нової соціальної та економічної політики. Аргументовано, що для цього необхідно провести кардинальну реформу загальноосвітніх навчальних закладів з урахуванням особливостей надання освітніх послуг дітям з інвалідністю. uk_UA
dc.publisher Умань: електронне видання uk_UA
dc.subject діти з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.subject адаптація uk_UA
dc.subject доступність uk_UA
dc.subject заклади загальної середньої освіти uk_UA
dc.subject інклюзивна освіта uk_UA
dc.subject порушення психофізичного розвитку uk_UA
dc.subject соціалізація uk_UA
dc.title ЗАГАЛЬНІ ЗАСАДИ ДОСТУПНОСТІ ТА АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу