00 DSpace/Manakin Repository

Виховання громадянських цінностей в учнів початкової школи у процесі позаурочної роботи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Добридень, Алла Володимирівна
dc.contributor.author Макарчук, Вікторія Вікторівна
dc.date.accessioned 2022-12-08T08:40:20Z
dc.date.available 2022-12-08T08:40:20Z
dc.date.issued 2022-05-25
dc.identifier.citation Добридень А.В., Макарчук В.В. Виховання громадянських цінностей в учнів початкової школи у процесі позаурочної роботи. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)»: журнал. 2022. № 6(11) 2022. С. 92-104. uk_UA
dc.identifier.issn 2786-4952 Online
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15138
dc.description.abstract У статті представлено результати дослідження виховання громадянських цінностей в учнів початкової школи у процесі позаурочної роботи. Важлива роль, в окресленій проблематиці, належить педагогам-практикам. Творчі, відповідно підготовлені вчителі, вміло проєктують розвиток громадянських цінностей школярів і прагнуть, щоб їхні вихованці не тільки усвідомлювали певні морально-правові категорії, а й прагнули до їх реалізації у своїй поведінці у довкіллі. Великою мірою права і свободи молодших школярів залежать від позиції педагога, його громадянських якостей, патріотичної свідомості, національного характеру, громадянського світогляду. Невід’ємна ділянка виховного процесу початкової школи належить позаурочній роботі, яка забезпечує гнучкість та цілеспрямованість виховної діяльності як в цілому, так і у вмілому її поєднанні з навчальною роботою, сприяє практичному оволодінню дітьми знань, які вони набувають на уроках. У процесі дослідницької роботи встановлено, що зміст громадянського виховання молодших школярів включає в себе взаємопов’язану діяльність вчителів-практиків і учнів з метою засвоєння системи знань, спрямованих на розвиток громадянських цінностей, почуттів і рис поведінки учнів початкової школи. Також з’ясовано, що ефективність виховання громадянських цінностей зумовлюється спрямованістю виховного процесу, формами та методами його організації. З огляду на це класифіковано методи громадянського виховання, які стимулюють творчість, ініціативу, самостійне та критичне мислення, що базуються на принципі багатосторонньої взаємодії. Встановлено, що успішна реалізація завдань нашої роботи можлива за умов поєднання різних форм громадянського виховання в позаурочній роботі учнів початкової школи. Ефективність проведеної роботи підтверджено динамікою зростання рівнів виховання громадянських цінностей молодших школярів за визначеними критеріями: понятійний рівень громадянськості, громадська спрямованість особистості, якості особистості, громадянська активність. uk_UA
dc.publisher Громадська наукова організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління» Свiдоцтво серія ДК №4957 від 18.08.2015 р., Андріївський узвіз, буд.11, оф 68, м. Київ, 04070 uk_UA
dc.subject Початкова школа uk_UA
dc.subject учні молодшого шкільного віку uk_UA
dc.subject громадянськість uk_UA
dc.subject громадянські цінності uk_UA
dc.subject громадянське виховання uk_UA
dc.subject позаурочна робота uk_UA
dc.title Виховання громадянських цінностей в учнів початкової школи у процесі позаурочної роботи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу