dc.contributor.author |
Хрипун, Дар'я Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-08T09:06:39Z |
|
dc.date.available |
2022-12-08T09:06:39Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Хрипун Д. «Основи сурдопедагогіки»: характеристика навчального посібника Наталії Федорівни Засенко. KELM (Knowledge, Education, Law, Management). 2022. № 2(46). С. 78-85. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15158 |
|
dc.description |
http://kelmczasopisma.com/ua/viewpdf/8517 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У положеннях наукової статті автор характеризує навчальний посібник Н. Засенко «Основи сурдопедагогіки», який був основоположним у вивченні сурдодидактики та фундаментом оволодіння студентами спеціальними методиками навчання дітей з порушеннями слуху. Визначено, що матеріал запропонованих тем у посібнику включав короткі історичні відомості, які допоможуть створити цілісне уявлення про розвиток і здобутки сурдопедагогічної теорії та практики. Зазначено, що видатний сурдопедагог у своїй праці основну увагу звертала на з’ясування причин набутої форми глухоти та туговухості, які важливо знати вчителю-дефектологу. Проаналізовано розділи, присвячені питанням спеціального навчання та виховання дітей з порушеннями слуху дошкільного та шкільного віку. У статті визначено, що велику увагу у навчальному посібнику Н. Засенко приділяє професійно-технічній та вищій освіті осіб з порушеннями слуху, що дозволяла випускникам спеціальних шкіл продовжувати своє навчання й отримувати високий рівень професійної підготовки. |
uk_UA |
dc.publisher |
KNOWLEDGE • EDUCATION • LAW • MANAGEMENT |
uk_UA |
dc.subject |
сурдопедагогіка |
uk_UA |
dc.subject |
учні з порушеннями слуху |
uk_UA |
dc.subject |
нечуючі та слабочуючі |
uk_UA |
dc.subject |
спеціальна школа |
uk_UA |
dc.title |
«ОСНОВИ СУРДОПЕДАГОГІКИ»: ХАРАКТЕРИСТИКА НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА НАТАЛІЇ ФЕДОРІВНИ ЗАСЕНКО |
uk_UA |
dc.title.alternative |
«ОСНОВИ СУРДОПЕДАГОГІКИ»: ХАРАКТЕРИСТИКА НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА НАТАЛІЇ ФЕДОРІВНИ ЗАСЕНКО |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |