Короткий опис(реферат):
У статті висвітлено негативні наслідки автономного мовлення, яке є результатом спотворення дітьми слів дорослих на ран- ній стадії правильної вимови та переходу до оволодіння мовою «дорослого». Оскільки ця проблема виникає через неправильне спілку- вання батьків і дітей, автори дають поради щодо того, як уникнути появи автономних слів у мовленні дітей і сприяти створенню гармонійно розвиненої, здорової, розумної, успішної та добре розмовної особистості. Питання нормального розвитку мовлення дітей і попередження його розладів має велике соціальне значення. Мовленнєвий розвиток кожної дитини індивідуальний. Під автономним мовленням дітей ми маємо на увазі форму мови, яку експерти вважають найбільш прийнятною для спілкування з маленькими дітьми, а не для нормального спілкування між дорослими. Залежно від різноманітності та якості мовленнєвого середовища дитини автономне мовлення може зберігатися тривалий час і порушу- вати її психічний розвиток. Є дві основні при- чини зупинки дитини на рівні автономного дитячого мовлення: використання дитячої балаканини дорослими та передбачення усіх бажань дитини відразу.