DSpace Repository

ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПЕДАГОГІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА З СУБ’ЄКТАМИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Show simple item record

dc.contributor.author Коберник, Галина Іванівна
dc.contributor.author Коберник, Олександр Миколайович
dc.date.accessioned 2022-12-08T09:42:44Z
dc.date.available 2022-12-08T09:42:44Z
dc.date.issued 2022-05-12
dc.identifier.citation Коберник Г. І., Коберник О. М. Професійна підготовка майбутніх учителів до педагогічного партнерства з суб’єктами освітнього процесу. Multidisciplinární mezinárodní vědecký magazín “Věda a perspektivy” je registrován v Českérepublice. Státní registrační číslo u Ministerstva kultury ČR: E 24142. No 5(12) 2022. С.106 – 116. uk_UA
dc.identifier.issn 2695-1592
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15193
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/1576/1574 uk_UA
dc.description.abstract У контексті реалізації Концепції Нова українська школа та професійного стандарту вчителя закладу загальної середньої школипедагогіка партнерства розглядається як педагогіка, що ґрунтується напартнерстві між усіма учасниками освітнього процесу і визначає істинно демократичний спосіб їх співпраці, який не відкидає різниці в їхньому життєвому досвіді, знаннях, але передбачає безумовну рівність у праві на повагу, довіру, доброзичливе ставлення і взаємну вимогливість. Стверджується, що реалізація педагогіки партнерства відбувається з великими труднощами під час пандемії та в умовах здійснення дистанційного навчання. Педагогам досить складно перебудувати свою діяльність і це пов’язано, у першу чергу, з тим, що вони не знають механізмів суб’єкт-суб ’єктної взаємодії з учасниками освітнього процесу на основі діалогу, не завжди розуміють, що поглиблення змісту спільної діяльності, якість і ефективність освіти досягається не інтенсифікацією заходів, які проводяться, а, перш за все, розвитком творчого характеру взаємодії та спілкування, підвищенням їх культури.Визначаються перспективи щодо удосконалення професійної підготовки майбутніх вчителів до педагогічного партнерства на основі розробленого змісту вибіркової дисципліни «Педагогіка партнерства» для студентів та методика його реалізації за допомогою інноваційних методів навчання. uk_UA
dc.publisher Multidisciplinární mezinárodní vědecký magazín “Věda a perspektivy” je registrován v Českérepublice uk_UA
dc.subject партнерство uk_UA
dc.subject педагогічне партнерство uk_UA
dc.subject суб’єкт-суб’єктна взаємодія uk_UA
dc.subject майбутні педагоги uk_UA
dc.subject вибіркова дисципліна uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.title ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПЕДАГОГІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА З СУБ’ЄКТАМИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account