Abstract:
У контексті реалізації Концепції Нова українська школа та професійного стандарту вчителя закладу загальної середньої школипедагогіка партнерства розглядається як педагогіка, що ґрунтується напартнерстві між усіма учасниками освітнього процесу і визначає істинно демократичний спосіб їх співпраці, який не відкидає різниці в їхньому життєвому досвіді, знаннях, але передбачає безумовну рівність у праві на повагу, довіру, доброзичливе ставлення і взаємну вимогливість. Стверджується, що реалізація педагогіки партнерства відбувається з великими труднощами під час пандемії та в умовах здійснення дистанційного навчання. Педагогам досить складно перебудувати свою діяльність і це пов’язано, у першу чергу, з тим, що вони не знають механізмів суб’єкт-суб ’єктної взаємодії з учасниками освітнього процесу на основі діалогу, не завжди розуміють, що поглиблення змісту спільної діяльності, якість і ефективність освіти досягається не інтенсифікацією заходів, які проводяться, а, перш за все, розвитком творчого характеру взаємодії та спілкування, підвищенням їх культури.Визначаються перспективи щодо удосконалення професійної підготовки майбутніх вчителів до педагогічного партнерства на основі розробленого змісту вибіркової дисципліни «Педагогіка партнерства» для студентів та методика його реалізації за допомогою інноваційних методів навчання.