Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Подгорінова, Анастасія Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-24T11:46:28Z | |
dc.date.available | 2023-01-24T11:46:28Z | |
dc.date.issued | 2022-11 | |
dc.identifier.citation | Подгорінова А. Ю. Формування виконавської складової творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії засобами вільного руху. Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи = Theoretical and methodological aspects of art education: achievements, problems and prospects: матеріали ІХ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Умань, 21-22 жовт. 2021 р. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Ф-т мистецтв [та ін.] ; [голов. ред. Терешко І. Г. ; відпов. ред. Калабська В. С. ; редкол.: Бикова О. В., Музика О. Я., Радзівіл Т. А., Семенчук В. В. Умань : Візаві, 2022. С. 101-104. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15238 | |
dc.description.abstract | У статті визначено творчу індивідуальність майбутнього вчителя хореографії. Описано досвід виконання вправ "Боді-джаз", "Дзекало", "Руховий діалог" на заняттях зі здобувачами вищої освіти. Техніки танцювально-рухового імпровізаційного характеру, зокрема вільний рух у вправах «Боді-джаз», «Дзеркало» та «Руховий діалог» розвивають у майбутніх учителів навички активного слухання власного тіла, усвідомленого вільного руху, емоційного наповнення танцю та творчого самовираження у просторі, що веде до формування виконавської складової їх творчої індивідуальності. | uk_UA |
dc.publisher | Умань: ВПЦ "Візаві" | uk_UA |
dc.subject | творча індивідуальність | uk_UA |
dc.subject | майбутній вчитель хореографії | uk_UA |
dc.subject | виконавська складова творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії | uk_UA |
dc.subject | вільний рух | uk_UA |
dc.subject | простір | uk_UA |
dc.subject | вправа "Боді-джаз" | uk_UA |
dc.subject | вправа "Дзеркало" | uk_UA |
dc.subject | вправа "Руховий діалог" | uk_UA |
dc.title | Формування виконавської складової творчої індивідуальності майбутнього вчителя хореографії засобами вільного руху | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |