dc.contributor.author |
Черніченко, Людмила Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-27T07:36:01Z |
|
dc.date.available |
2023-03-27T07:36:01Z |
|
dc.date.issued |
2022-11 |
|
dc.identifier.citation |
Черніченко, Л. Сучасні підходи до формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутистичного спектру. KELM (Knowledge, Education, Law, Management), Lublin, № 5(49), 2022, С 35-40 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2353-8406 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15344 |
|
dc.description |
chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/http://kelmczasopisma.com/ua/viewpdf/9193 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Анотація. Стаття присвячена проблемi вивчення сучасних підходів до формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутистичного спектру. У статтi висвітлено, що останнім часом більше уваги почало приділятися проблемі вивчення і корекції різних психічних розладів у дітей. Однією з серйозних проблем в системі сучасної освіти є розлади аутистичного спектру (РАС). У зв'язку з цим необхiдно констатувати, що аутизм може виступати самостійною нозологічною одиницею або вторинним симптомом шизофренії. В останньому випадку він виникає в перші роки життя і називається раннім дитячим аутизмом (РДА). У статтi розглянуто, що найчастіше в корекційній роботі спеціалісти звертають увагу на формування академічних навичок дитини, що є, на нашу думку, хибним, оскільки основним порушенням при РАС є відсутність комунікативних навичок. Саме спілкування виступає основою соціалізації дитини. Навіть встановлення первинного контакту з аутичною дитиною є проблемним. |
uk_UA |
dc.publisher |
KNOWLEDGE • EDUCATION • LAW • MANAGEMENT NAUKA • OŚWIATA • PRAVO • ZARZĄDZANIE |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
DOI https://doi.org/10.51647/kelm.2022.5.6; |
|
dc.subject |
корекція |
uk_UA |
dc.subject |
інновації |
uk_UA |
dc.subject |
формування комунікативних навичок |
uk_UA |
dc.subject |
мовленнєві порушення |
uk_UA |
dc.subject |
діти дошкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
розлади аутистичного спектру |
uk_UA |
dc.title |
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |