Короткий опис(реферат):
Анотація. Стаття присвячена проблемi вивчення сучасних підходів до формування комунікативних навичок у дітей з розладами аутистичного спектру. У статтi висвітлено, що останнім часом більше уваги почало приділятися проблемі вивчення і корекції різних психічних розладів у дітей. Однією з серйозних проблем в системі сучасної освіти є розлади аутистичного спектру (РАС). У зв'язку з цим необхiдно констатувати, що аутизм може виступати самостійною нозологічною одиницею або вторинним симптомом шизофренії. В останньому випадку він виникає в перші роки життя і називається раннім дитячим аутизмом (РДА). У статтi розглянуто, що найчастіше в корекційній роботі спеціалісти звертають увагу на формування академічних навичок дитини, що є, на нашу думку, хибним, оскільки основним порушенням при РАС є відсутність комунікативних навичок. Саме спілкування виступає основою соціалізації дитини. Навіть встановлення первинного контакту з аутичною дитиною є проблемним.