Abstract:
В статті висвітлюються особливості стану національної мистецько-педагогічної освіти сьогодення, пошук інноваційних методів та підходів для забезпечення якості освіти в умовах воєнного стану. Перехід на дистанційну та змішану форми навчання в умовах війни створює умови для розвитку унікальності кожного здобувача освіти і розкриває можливості вільного вибору траєкторії саморозвитку. Обґрунтовується доцільність застосування синергетичного методу у мистецькій освіті. Аналіз власного практичного досвіду та теоретичного дослідження дозволив віднайти нові ідеї для викладання мистецьких дисциплін, використовуючи синергетичний підхід. Автори стверджують, що міждисциплінарний науковий напрямок синергетики, здійснює переворот у галузі наукових знань, що накладає відбиток і в системі мистецької освіти.