Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бержанір, Анатолій Леонідович | |
dc.date.accessioned | 2023-06-22T07:35:47Z | |
dc.date.available | 2023-06-22T07:35:47Z | |
dc.date.issued | 2023-05-01 | |
dc.identifier.citation | Бержанір А. Л. Філософсько-діалектичні засади підготовки здобувачів PhD програм до інноваційної діяльності. Вісник науки та освіти. Серія «Педагогіка». 2023. № 4(10). С. 314–323. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2786-6165 Online | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15446 | |
dc.description.abstract | У статті показано сутність філософсько-діалектичних засад підготовки здобувачів PhD програм до інновацій. Доведено, що освітньо-наукові програми необхідно спрямовувати на формування інноваційного способу мислення і поведінки майбутніх науково-педагогічних працівників. діяльності як необхідної передумови ефективного використання педагогічного і наукового потенціалів для забезпечення перспективних напрямків розвитку науки та освіти. Встановлено, що фундаментальна теоретична і практична підготовка науково-педагогічних кадрів є системним і цілеспрямованим та відносно самостійним процесом. Досліджено філософську інтерпретаціяю інноваційної діяльності у розумінні духовно-діяльнісного феномену з творчою, інформаційноенергетичною сутністю, який втілює у собі потреби, волю, інтереси, можливості, ресурси особистостей, наукових і педагогічних колективів, суспільства у цілому. Обгрунтовано діадектичний підхід до розуміння інноваційної педагогічної діяльності, який передбачає на основі сформованих у науково-педагогічних працівників професійних компетентностей поєднання професійності, фаховості з їх уміннями вирішувати нестандартні проблеми освітнього процесу, творчістю у наукових пошуках. | uk_UA |
dc.publisher | Видавнича група «Наукові перспективи» | uk_UA |
dc.subject | філософсько-діалектичні засади | uk_UA |
dc.subject | здобувачі PhD програм | uk_UA |
dc.subject | інноваційна діяльність | uk_UA |
dc.subject | освітньо-наукова програма | uk_UA |
dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UA |
dc.subject | педагогічні інновації | uk_UA |
dc.subject | наукове пізнання | uk_UA |
dc.title | Філософсько-діалектичні засади підготовки здобувачів PhD програм до інноваційної діяльності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |