Короткий опис(реферат):
У статті показано сутність філософсько-діалектичних засад підготовки здобувачів PhD програм до інновацій. Доведено, що освітньо-наукові програми необхідно спрямовувати на формування інноваційного способу мислення і поведінки майбутніх науково-педагогічних працівників. діяльності як необхідної передумови ефективного використання педагогічного і наукового потенціалів для забезпечення перспективних напрямків розвитку науки та освіти. Встановлено, що фундаментальна теоретична і практична підготовка науково-педагогічних кадрів є системним і цілеспрямованим та відносно самостійним процесом. Досліджено філософську інтерпретаціяю інноваційної діяльності у розумінні духовно-діяльнісного феномену з творчою, інформаційноенергетичною сутністю, який втілює у собі потреби, волю, інтереси, можливості, ресурси особистостей, наукових і педагогічних колективів, суспільства у цілому. Обгрунтовано діадектичний підхід до розуміння інноваційної педагогічної діяльності, який передбачає на основі сформованих у науково-педагогічних працівників професійних компетентностей поєднання професійності, фаховості з їх уміннями вирішувати нестандартні проблеми освітнього процесу, творчістю у наукових пошуках.