00 DSpace/Manakin Repository

Педагогічні умови виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гарбар, Світлана Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-06-23T11:45:45Z
dc.date.available 2023-06-23T11:45:45Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького дер жавного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 37. Том 1. – 298 с. uk_UA
dc.identifier.issn 2308-4863 (Online)
dc.identifier.issn 2308-4855 (Print)
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15456
dc.description.abstract У статті актуалізується проблема виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку. Уточнено сутність і зміст базових понять дослідження, а саме: «педагогічні умови», «культура поведінки». Розкрито вне сок українських педагогів-мислителів у розв’язанні проблем виховання культури поведінки дошкільників. Визначено теоретичні підходи, які покладено в основу дослідження. Окреслено завдання виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку: формування уявлень про норми поведінки і моральні якості особистості, розвиток моральних почуттів, розширення, поглиблення та систематизація знань про норми і правила культурної поведінки, розвиток умінь оцінювати власні та чужі вчинки, формування позитивних ставлень до норм поведінки та негатив них ставлень до антисуспільних проявів, формування умінь, навичок та звичок культурної поведінки. Головною метою роботи є визначення педагогічних умов виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку, їх ефективність та результативність. Під час дослідження нами використані теоретичні методи (аналіз літератури з проблем дослідження; аналіз програм, планів виховної роботи з дітьми), емпіричні методи (анкетування, бесіди, педагогічні спостереження освітнього процесу). Розкрито зміст діагностичного обстеження, представлено експеримент з подальшою якісною і статистичною обробкою результатів дослі дження рівнів вихованості культури поведінки в дітей старшого дошкільного віку. Таким чином, культуру поведінки визначаємо як сукупність корисних, стійких форм повсякденної поведінки в побуті, у спілкуванні та різних видах діяльності. При цьому період старшого дошкільного віку розглядаємо як сенситивний у вихованні культури поведінки. Пропонуємо основні складники методичних дій, педагогічні умови, спрямовані на виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку. uk_UA
dc.publisher Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.subject педагогічні умови uk_UA
dc.subject культура поведінки uk_UA
dc.subject діти старшого дошкільного віку uk_UA
dc.title Педагогічні умови виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку uk_UA
dc.title.alternative Педагогічні умови виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу