dc.contributor.author |
Калабська, Віра Степанівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-28T13:14:24Z |
|
dc.date.available |
2023-06-28T13:14:24Z |
|
dc.date.issued |
2022-08 |
|
dc.identifier.citation |
Калабська Віра. Диригентська підготовка інструменталістів-виконавцівв УДПУ імені Павла Тичини. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільниць- кий, І. Зимомря]. Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2022. Вип. 53. Том 1. С.113-117. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2308-4855 (Print) |
|
dc.identifier.issn |
2308-4863 (Online) |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15464 |
|
dc.description |
http://www.aphn-journal.in.ua/archive/53_2022/part_1/15.pdf |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена питанню підготовки майбутнього диригента інструментального колективу на факультеті мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Реалії сьогодення вносять корективи в усі сфери нашого життя. Кожен на своєму фронті намагається приблизити перемогу. Україні потрібні професіонали різних галузей, зокрема мистецькій, які будуть відбудовувати нашу державу. У царині музичного мистецтва диригування займає своє особливе місце через специфіку та складність підготовки. Мета статті – висвітлення особливостей диригентської підготовки інструменталістів в УДПУ імені Павла Тичини. В ході проведення дослідження були використані наступні методи: ретроспективний, аналізу, синтезу, індукції та дедукції. В статті вперше узагальнено досвід підготовки диригентів інструментальних колективів кафедрою інструментального виконавства Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. За результатами дослідження встановлено, що крім традиційних складових компонентів підготовки використовують допоміжні: ведення щоденника диригента та оформлення партитури з оркестровими партіями (для диригентів-випускників), залучення другого концертмейстера на практичних заняттях тощо. Висвітлено репертуар над яким працюють диригенти-інструменталісти. Проаналізовано навчальні плани першого та другого освітніх рівнів освітньо-професійної програми «025 Музичне мистецтво. Інструментальне виконавство» щодо кількості кредитів, годин, форм контролю відповідно диригування та споріднених з ним предметів. Практичне значення роботи полягає у можливості використання систематизованих знань та практичних рішень щодо підготовки диригентів. |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавничий дім "Гельветика" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 378.018.8:78.071.2]:378.4(477.46-21)УДПУ; |
|
dc.relation.ispartofseries |
https://doi.org/10.24919/2308-4863/53-1-15; |
|
dc.subject |
диригент |
uk_UA |
dc.subject |
оркестр |
uk_UA |
dc.subject |
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
uk_UA |
dc.subject |
підготовка здобувачів вищої освіти |
uk_UA |
dc.title |
ДИРИГЕНТСЬКА ПІДГОТОВКА ІНСТРУМЕНТАЛІСТІВ-ВИКОНАВЦІВ В УДПУ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
ДИРИГЕНТСЬКА ПІДГОТОВКА ІНСТРУМЕНТАЛІСТІВ-ВИКОНАВЦІВ В УДПУ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |