00 DSpace/Manakin Repository

ДИРИГЕНТСЬКА ПІДГОТОВКА ІНСТРУМЕНТАЛІСТІВ-ВИКОНАВЦІВ В УДПУ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Калабська, Віра Степанівна
dc.date.accessioned 2023-06-28T13:14:24Z
dc.date.available 2023-06-28T13:14:24Z
dc.date.issued 2022-08
dc.identifier.citation Калабська Віра. Диригентська підготовка інструменталістів-виконавцівв УДПУ імені Павла Тичини. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільниць- кий, І. Зимомря]. Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2022. Вип. 53. Том 1. С.113-117. uk_UA
dc.identifier.issn 2308-4855 (Print)
dc.identifier.issn 2308-4863 (Online)
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15464
dc.description http://www.aphn-journal.in.ua/archive/53_2022/part_1/15.pdf uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена питанню підготовки майбутнього диригента інструментального колективу на факультеті мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Реалії сьогодення вносять корективи в усі сфери нашого життя. Кожен на своєму фронті намагається приблизити перемогу. Україні потрібні професіонали різних галузей, зокрема мистецькій, які будуть відбудовувати нашу державу. У царині музичного мистецтва диригування займає своє особливе місце через специфіку та складність підготовки. Мета статті – висвітлення особливостей диригентської підготовки інструменталістів в УДПУ імені Павла Тичини. В ході проведення дослідження були використані наступні методи: ретроспективний, аналізу, синтезу, індукції та дедукції. В статті вперше узагальнено досвід підготовки диригентів інструментальних колективів кафедрою інструментального виконавства Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. За результатами дослідження встановлено, що крім традиційних складових компонентів підготовки використовують допоміжні: ведення щоденника диригента та оформлення партитури з оркестровими партіями (для диригентів-випускників), залучення другого концертмейстера на практичних заняттях тощо. Висвітлено репертуар над яким працюють диригенти-інструменталісти. Проаналізовано навчальні плани першого та другого освітніх рівнів освітньо-професійної програми «025 Музичне мистецтво. Інструментальне виконавство» щодо кількості кредитів, годин, форм контролю відповідно диригування та споріднених з ним предметів. Практичне значення роботи полягає у можливості використання систематизованих знань та практичних рішень щодо підготовки диригентів. uk_UA
dc.publisher Видавничий дім "Гельветика" uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК 378.018.8:78.071.2]:378.4(477.46-21)УДПУ;
dc.relation.ispartofseries https://doi.org/10.24919/2308-4863/53-1-15;
dc.subject диригент uk_UA
dc.subject оркестр uk_UA
dc.subject Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини uk_UA
dc.subject підготовка здобувачів вищої освіти uk_UA
dc.title ДИРИГЕНТСЬКА ПІДГОТОВКА ІНСТРУМЕНТАЛІСТІВ-ВИКОНАВЦІВ В УДПУ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ uk_UA
dc.title.alternative ДИРИГЕНТСЬКА ПІДГОТОВКА ІНСТРУМЕНТАЛІСТІВ-ВИКОНАВЦІВ В УДПУ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу