Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Калабська, Віра Степанівна | |
dc.date.accessioned | 2023-06-28T13:14:24Z | |
dc.date.available | 2023-06-28T13:14:24Z | |
dc.date.issued | 2022-08 | |
dc.identifier.citation | Калабська Віра. Диригентська підготовка інструменталістів-виконавцівв УДПУ імені Павла Тичини. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільниць- кий, І. Зимомря]. Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2022. Вип. 53. Том 1. С.113-117. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2308-4855 (Print) | |
dc.identifier.issn | 2308-4863 (Online) | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15464 | |
dc.description | http://www.aphn-journal.in.ua/archive/53_2022/part_1/15.pdf | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття присвячена питанню підготовки майбутнього диригента інструментального колективу на факультеті мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Реалії сьогодення вносять корективи в усі сфери нашого життя. Кожен на своєму фронті намагається приблизити перемогу. Україні потрібні професіонали різних галузей, зокрема мистецькій, які будуть відбудовувати нашу державу. У царині музичного мистецтва диригування займає своє особливе місце через специфіку та складність підготовки. Мета статті – висвітлення особливостей диригентської підготовки інструменталістів в УДПУ імені Павла Тичини. В ході проведення дослідження були використані наступні методи: ретроспективний, аналізу, синтезу, індукції та дедукції. В статті вперше узагальнено досвід підготовки диригентів інструментальних колективів кафедрою інструментального виконавства Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. За результатами дослідження встановлено, що крім традиційних складових компонентів підготовки використовують допоміжні: ведення щоденника диригента та оформлення партитури з оркестровими партіями (для диригентів-випускників), залучення другого концертмейстера на практичних заняттях тощо. Висвітлено репертуар над яким працюють диригенти-інструменталісти. Проаналізовано навчальні плани першого та другого освітніх рівнів освітньо-професійної програми «025 Музичне мистецтво. Інструментальне виконавство» щодо кількості кредитів, годин, форм контролю відповідно диригування та споріднених з ним предметів. Практичне значення роботи полягає у можливості використання систематизованих знань та практичних рішень щодо підготовки диригентів. | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім "Гельветика" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378.018.8:78.071.2]:378.4(477.46-21)УДПУ; | |
dc.relation.ispartofseries | https://doi.org/10.24919/2308-4863/53-1-15; | |
dc.subject | диригент | uk_UA |
dc.subject | оркестр | uk_UA |
dc.subject | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини | uk_UA |
dc.subject | підготовка здобувачів вищої освіти | uk_UA |
dc.title | ДИРИГЕНТСЬКА ПІДГОТОВКА ІНСТРУМЕНТАЛІСТІВ-ВИКОНАВЦІВ В УДПУ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ | uk_UA |
dc.title.alternative | ДИРИГЕНТСЬКА ПІДГОТОВКА ІНСТРУМЕНТАЛІСТІВ-ВИКОНАВЦІВ В УДПУ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |