Короткий опис(реферат):
На сучасному етапі розбудови України як правової держави проведення адміністративної та податкової реформи, проголошення стратегії європейської інтеграції України, гармонізації вітчизняного законодавства до умов країн Європейського Союзу важливу роль відіграє інформаційно-комунікаційна складова податкових правовідносин. Сутність трансформації податкових взаємовідносин та реформи системи оподаткування в Україні має полягати не лише у скороченні кількості працівників фіскальної служби, а й насамперед у побудові партнерських відносин між платниками податків та державою. Спроби налагодження таких взаємовідносин декларуються досить давно, навіть демонструються певні зовнішні прояви наявності такого діалогу. Проте, цей діалог не відзначається ефективністю у зв’язку з активним застосуванням лише імперативних методів реалізації податкової політики. Відсутність у платників доступу до основних показників та інформації, що опрацьовуються податковими органами при ухваленні рішень, унеможливлює розуміння менеджменту компаній підходів податкових органів та перешкоджає своєчасному реагуванню на потенційні ризики, спростовуючи ті чи інші сумніви, або, за необхідності, відкоригувати господарську діяльність.