00 DSpace/Manakin Repository

Monitoring the Efficiency of the Educational Process in the Conditions of Distance Learning

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Резніченко, Ірина Геннадіївна
dc.contributor.author Макарчук, Вікторія Вікторівна
dc.contributor.author Ткачук, Мирослава Михайлівна
dc.contributor.author Безлюдна, Віта Валеріївна
dc.contributor.author Добридень, Алла Володимирівна
dc.contributor.author Околнича, Тетяна володимирівна
dc.date.accessioned 2023-11-08T07:08:10Z
dc.date.available 2023-11-08T07:08:10Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Irina Reznichenko, Victoriya Makarchuk, Myroslava Tkachuk, Vita Bezliudna, Alla Dobryden, and Tetiana Okolnycha. Monitoring the Efficiency of the Educational Process in the Conditions of Distance Learning. Training, Education, and Learning Sciences, Vol. 59, 2022, 268–275. DOI: http://doi.org/10.54941/ahfe1002410 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15623
dc.description http://doi.org/10.54941/ahfe1002410 uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджено ефективність освітнього процесу в умовах дистанційного навчання у Черкаській області в період другої хвилі пандемії. Представлено результати та аналіз анкетування вчителівуманських шкіл, проведеного з метою перевірки ефективності дистанційного навчання. Виявлено основні проблеми психологічного характеру, які виникли в умовах режиму дистанційного навчання та розроблено низку методичних рекомендацій для всіх учасників освітнього процесу щодо подолання цих проблем. uk_UA
dc.description.abstract The article investigates the efficiency of the educational process in the conditions of distance learning in the Cherkasy region during the second wave of the pandemic. The results and analysis of a questionnaire survey of teachers in Uman schools, conducted in order to test the effectiveness of distance learning, are presented. The main psychological problems that arose in the conditions of distance learning mode are identified, and a number of methodological recommendations for all participants in the educational process to overcome these problems are developed. uk_UA
dc.publisher Training, Education, and Learning Sciences uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject пандемія uk_UA
dc.subject вікові особливості uk_UA
dc.subject Psychological problems uk_UA
dc.subject Psychological support uk_UA
dc.title Monitoring the Efficiency of the Educational Process in the Conditions of Distance Learning uk_UA
dc.title.alternative Моніторинг ефективності освітнього процесу в умовах дистанційного навчання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу