00 DSpace/Manakin Repository

Social media marketing as a tool for promoting services in the tourism and hospitality industry

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кирилюк, Ірина Миколаївна
dc.contributor.author Чвертко, Людмила Андріївна
dc.date.accessioned 2023-11-16T12:29:33Z
dc.date.available 2023-11-16T12:29:33Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Kyryliuk I., Chvertko L. Social media marketing as a tool for promoting services in the tourism and hospitality industry. Business Rejuvenation, Resilience, and Creativity in a Changing World and Post: Book of Papers and Psters International Research Symposium GISU (Sydney, 14th November 2023) / Alliance of Guangzhou International Sister-City Universities, Western Sydney University. Sydney, 2023. Pp. 98-100. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15690
dc.description https://whova.com/webapp/api/documents/view/?event_id=educa_202311&file_name=book_of_papers_and_posters.pdf&file_url=https://d1keuthy5s86c8.cloudfront.net/static/ems/upload/files/1699857937_jrboh_2023GISU_Book_of_Papers_and_Posters.pdf uk_UA
dc.description.abstract The article shows that social networks have become an important way of social communication between producers and consumers of tourism and hospitality services. It is determined that the use of Internet marketing is one of the directions of optimization of marketing activities of enterprises in the tourism and hospitality industry. High-quality and attractive interactive content, unlike static content, helps to increase the depth of viewing, makes interaction with the audience closer, encourages the user to be active, arouses interest and prompts certain actions. Interactive content makes it possible not only to attract traffic to your commercial resource, but also to retain an online audience. The article characterizes Internet marketing tools and proves that their implementation and adaptation to the components of marketing policy allows the tourism and hospitality industry to increase staff productivity, improve the service system, reduce certain categories of costs, and increase competitiveness. uk_UA
dc.description.abstract Досліджено, що соціальні мережі стали важливим способом соціального зв’язку між виробниками та споживачами послуг індустрії туризму й гостинності. Визначено, що застосування інтернет-маркетингу є одним із напрямків оптимізації маркетингової діяльності підприємств індустрії туризму й гостинності. Якісний та привабливий інтерактив, на відміну від статичного контенту, сприяє збільшенню глибини перегляду, робить взаємодію з аудиторією тіснішою, спонукає користувача до активності, викликає інтерес і наштовхує на здійснення певних дій. Інтерактивний контент дає можливість не лише залучати трафік на свій комерційний ресурс, а й утримувати онлайн-аудиторію. Схарактеризувати інструменти інтернет-маркетингу й обґрунтовано, що їх впровадження та адаптація до складових маркетингової політики дозволяє індустрії туризму й гостинності підвищити продуктивність праці персоналу, покращити систему обслуговування, знизити окремі категорії витрат, підвищити конкурентоспроможність. uk_UA
dc.publisher Sydney uk_UA
dc.subject social network uk_UA
dc.subject company image uk_UA
dc.subject Internet marketing uk_UA
dc.subject interactive content uk_UA
dc.subject target audience uk_UA
dc.subject targeting uk_UA
dc.title Social media marketing as a tool for promoting services in the tourism and hospitality industry uk_UA
dc.title.alternative Маркетинг у соціальних мережах як інструмент просування послуг у сфері туризму та гостинності uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу