00 DSpace/Manakin Repository

ЕМОЦІЙНА АКТИВНІСТЬ ЯК ПЕРЕДУМОВА ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ХУДОЖНИКА-ПЕДАГОГА

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Музика, Ольга Яношівна
dc.date.accessioned 2023-11-23T12:09:42Z
dc.date.available 2023-11-23T12:09:42Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Музика О.Я. Емоційна активність як передумова професійно-творчого саморозвитку майбутнього художника-педагога. Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін: Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (Умань, 17-18 травня 2017 р.). Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2017. С. 91-94 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15726
dc.description.abstract Розглядається одне із пріоритетних завдань вищої педагогічної освіти - розкриття творчого потенціалу майбутніх учителів, їх професійний і особистісний саморозвиток uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2017. – 173 с. uk_UA
dc.subject особистісний саморозвиток uk_UA
dc.subject емоційна активність uk_UA
dc.subject Художня емоційність uk_UA
dc.subject майбутній художник-педагог uk_UA
dc.subject емоційно-чуттєва сфера uk_UA
dc.title ЕМОЦІЙНА АКТИВНІСТЬ ЯК ПЕРЕДУМОВА ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ХУДОЖНИКА-ПЕДАГОГА uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу