Короткий опис(реферат):
Україна залишається промислово розвиненою країною, провідним завданням якої є модернізація вітчизняного виробництва та підвищення міжнародної конкурентоспроможності на глобальних ринках промислової продукції. Розвиток споживчих ринків, тенденції масового та швидкого споживання, принципові зміни в моделях споживчої поведінки – все це формує нове маркетингове середовище підприємств, спричиняє зниження ефективності традиційних маркетингових інструментів та вимагає розроблення нових підходів до розвитку маркетингової діяльності підприємств, передусім, із застосуванням Інтернет-технологій. Перевагами застосування маркетингових Інтернет-технологій є невеликі витрати, різноманітність інструментів, можливість забезпечити значну широту охоплення і адресність впливу на цільову аудиторію, миттєвий доступ на ринок будь-якої країни чи регіону, можливість оцінити ефективність бізнесу.