Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Підлипняк, Ірина Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2023-12-01T06:22:46Z | |
dc.date.available | 2023-12-01T06:22:46Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Підлипняк І.Ю. Реалізація індивідуально-диференційованого підходу в умовах різновікової групи закладу дошкільної освіти Věda a perspektivy № 3(22). 2023. С. 233–244. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15823 | |
dc.description | http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/4098/4121 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядається суть термінів «індивідуалізація», «диференціація». Розглянуто проблему виникнення та дослідження категорії «індивідуально-диференційований підхід», розкрито індивідуально-диференційований підхід в поглядах вчених сучасності. Виділенні основні позиції, що визначають сутність індивідуально-диференційованого підходу як засобу підвищенні якості навчально-виховного процесу дошкільного навчального закладу. Запропоновано засоби підвищення ефективності формування навчальних знань і всебічного розвитку дітей.Технологія диференційованого навчання являє собою сукупність організаційних рішень, засобів і методів диференційованого навчання, що охоплюють певну частину освітнього процесу.В умовах одночасного навчання дітей в різновіковій групі постає проблема оптимальної організації їх пізнавальної діяльності, вікових та навчальних можливостей. Вирішенню цієї проблеми сприяє здійснення внутрішньогрупового диференційованого навчання, обов’язковою умовою якого є створення різнорівневих груп. Ураховуючи рівень пізнавальних можливостей дітей, застосовують різні прийоми організації навчальної діяльності: за ступенем складності, за ступенем самостійності, за обсягом. | uk_UA |
dc.publisher | Věda a perspektivy | uk_UA |
dc.subject | індивідуалізація | uk_UA |
dc.subject | диференціація | uk_UA |
dc.subject | ндивідуально-диференційований підхід | uk_UA |
dc.subject | навчально-виховний процес | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | дошкільний навчальний заклад | uk_UA |
dc.subject | різновікова група | uk_UA |
dc.title | Реалізація індивідуально-диференційованого підходу в умовах різновікової групи закладу дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |