00 DSpace/Manakin Repository

Реалізація індивідуально-диференційованого підходу в умовах різновікової групи закладу дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Підлипняк, Ірина Юріївна
dc.date.accessioned 2023-12-01T06:22:46Z
dc.date.available 2023-12-01T06:22:46Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Підлипняк І.Ю. Реалізація індивідуально-диференційованого підходу в умовах різновікової групи закладу дошкільної освіти Věda a perspektivy № 3(22). 2023. С. 233–244. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15823
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/4098/4121 uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядається суть термінів «індивідуалізація», «диференціація». Розглянуто проблему виникнення та дослідження категорії «індивідуально-диференційований підхід», розкрито індивідуально-диференційований підхід в поглядах вчених сучасності. Виділенні основні позиції, що визначають сутність індивідуально-диференційованого підходу як засобу підвищенні якості навчально-виховного процесу дошкільного навчального закладу. Запропоновано засоби підвищення ефективності формування навчальних знань і всебічного розвитку дітей.Технологія диференційованого навчання являє собою сукупність організаційних рішень, засобів і методів диференційованого навчання, що охоплюють певну частину освітнього процесу.В умовах одночасного навчання дітей в різновіковій групі постає проблема оптимальної організації їх пізнавальної діяльності, вікових та навчальних можливостей. Вирішенню цієї проблеми сприяє здійснення внутрішньогрупового диференційованого навчання, обов’язковою умовою якого є створення різнорівневих груп. Ураховуючи рівень пізнавальних можливостей дітей, застосовують різні прийоми організації навчальної діяльності: за ступенем складності, за ступенем самостійності, за обсягом. uk_UA
dc.publisher Věda a perspektivy uk_UA
dc.subject індивідуалізація uk_UA
dc.subject диференціація uk_UA
dc.subject ндивідуально-диференційований підхід uk_UA
dc.subject навчально-виховний процес uk_UA
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.subject дошкільний навчальний заклад uk_UA
dc.subject різновікова група uk_UA
dc.title Реалізація індивідуально-диференційованого підходу в умовах різновікової групи закладу дошкільної освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу