dc.contributor.author |
Підлипняк, Ірина Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-01T06:22:46Z |
|
dc.date.available |
2023-12-01T06:22:46Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Підлипняк І.Ю. Реалізація індивідуально-диференційованого підходу в умовах різновікової групи закладу дошкільної освіти Věda a perspektivy № 3(22). 2023. С. 233–244. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15823 |
|
dc.description |
http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/4098/4121 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядається суть термінів «індивідуалізація», «диференціація». Розглянуто проблему виникнення та дослідження категорії «індивідуально-диференційований підхід», розкрито індивідуально-диференційований підхід в поглядах вчених сучасності. Виділенні основні позиції, що визначають сутність індивідуально-диференційованого підходу як засобу підвищенні якості навчально-виховного процесу дошкільного навчального закладу. Запропоновано засоби підвищення ефективності формування навчальних знань і всебічного розвитку дітей.Технологія диференційованого навчання являє собою сукупність організаційних рішень, засобів і методів диференційованого навчання, що охоплюють певну частину освітнього процесу.В умовах одночасного навчання дітей в різновіковій групі постає проблема оптимальної організації їх пізнавальної діяльності, вікових та навчальних можливостей. Вирішенню цієї проблеми сприяє здійснення внутрішньогрупового диференційованого навчання, обов’язковою умовою якого є створення різнорівневих груп. Ураховуючи рівень пізнавальних можливостей дітей, застосовують різні прийоми організації навчальної діяльності: за ступенем складності, за ступенем самостійності, за обсягом. |
uk_UA |
dc.publisher |
Věda a perspektivy |
uk_UA |
dc.subject |
індивідуалізація |
uk_UA |
dc.subject |
диференціація |
uk_UA |
dc.subject |
ндивідуально-диференційований підхід |
uk_UA |
dc.subject |
навчально-виховний процес |
uk_UA |
dc.subject |
діти дошкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
дошкільний навчальний заклад |
uk_UA |
dc.subject |
різновікова група |
uk_UA |
dc.title |
Реалізація індивідуально-диференційованого підходу в умовах різновікової групи закладу дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |