Короткий опис(реферат):
Від методів проведення лабораторно-практичних занять залежать умови формування знань учнів. Ми провели аналіз досвіду викладання матеріалознавства швейного виробництва на уроках технологій. Навчальною програмою з трудового навчання поставлено завдання створити в учнів певне уявлення про роль та місце текстильних матеріалів в швейній промисловості. Завдання це досить обґрунтоване і посильне. Тому заняття необхідно розпочинати з пояснення про те, що швейні матеріали поділяються на волокна, пряжу, нитки і тканину. Вони бувають натуральними і хімічними. Необхідно відзначити, що волокна використовують для виробництва тканин. Нитки і тканини використовують для пошиття швейних виробів. В статті розглянуті питання особливостей ознайомлення учнів з виробництвом, обробкою, застосуванням текстильних волокон рослинного та тваринного походження, хімічних і штучних волокон, нетканих полотен, оздоблювальних матеріалів. Проведено аналіз досвіду роботи вчителів, що стосується даних тем, обґрунтовано мотиваційні можливості, виявлено цікаві прийоми та методи навчання.