Короткий опис(реферат):
Експериментальна робота викрила роз'єднання знань учнів та їх умінь і навичок, тобто знання засобів здійснення діяльності ще не свідчать про майстерність виконання роботи. Підлітками дуже швидко засвоюється весь обсяг інформації про графічно-конструкторські особливості етапів конструкторської діяльності, але найцікавіший (на даному етапі) пізнавальний компонент діяльності вже позаду, залишається робота над формуванням спеціальних умінь і навичок, яка потребує терпіння, працелюбності, вольових зусиль, акуратності, посидючості тощо. Це більш тривалий етап, ніж етап засвоєння знань. Якщо побудувати уроки таким чином, щоб здійснювалося тривале повторення одного й того ж конструкторського прийому в дії, тоді діти втрачають інтерес до знань. Саме тому розроблена нами система творчих завдань побудована таким чином, що здійснюється циклічне повторення конструкцій, що розроблюються, і виконання технічного моделювання на більш високому рівні складності. Окрім цього, в процесі виконання розробки моделі на всіх послідовних етапах конструкторської діяльності (проектування моделі, розробка конструкції і виконання технічного моделювання виробу) постійно вдосконалюється і підвищується майстерність учнів.