dc.contributor.author |
Стеценко, Надія Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-04T11:35:51Z |
|
dc.date.available |
2023-12-04T11:35:51Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-24 |
|
dc.identifier.citation |
Стеценко Н. М. Використання дистанційних технологій у підготовці та професійній діяльності майбутніх учителів. Актуальні проблеми підготовки сучасного педагога: теорія, історія, практика: зб. матеріалів ХІІІ Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф., 24 листопада 2022 р., м. Умань, 2022. С.124-127. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15894 |
|
dc.description.abstract |
Проблема використання дистанційних технологій в освітньому процесі не нова. Її витоки сягають початку ХІХ століття, коли на допомогу навчанню прийшло листування. З того часу дистанційні технології почали стрімко розвиватися, а з появою інформаційно-комунікаційних технологій багато закладів в усьому світі почали запроваджувати дистанційні форми навчання. У період пандемії та запровадження карантинних обмежень цей процес набув масштабного характеру. Особливої гостроти проблема використання дистанційних технологій набуває в українських закладах освіти у зв’язку з віроломним вторгненням Російської Федерації на територію України та розв’язанням нею повномасштабної війни, руйнуванням інфраструктури Української держави, коли вчителі та учні змушені частину часу проводити в укриттях або перебувати за межами своєї Батьківщини. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань (електронне видання) |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
якість освіти |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційно-цифрова компетентність |
uk_UA |
dc.title |
Використання дистанційних технологій у підготовці та професійній діяльності майбутніх учителів |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |