Короткий опис(реферат):
Проблема використання дистанційних технологій в освітньому процесі не нова. Її витоки сягають початку ХІХ століття, коли на допомогу навчанню прийшло листування. З того часу дистанційні технології почали стрімко розвиватися, а з появою інформаційно-комунікаційних технологій багато закладів в усьому світі почали запроваджувати дистанційні форми навчання. У період пандемії та запровадження карантинних обмежень цей процес набув масштабного характеру. Особливої гостроти проблема використання дистанційних технологій набуває в українських закладах освіти у зв’язку з віроломним вторгненням Російської Федерації на територію України та розв’язанням нею повномасштабної війни, руйнуванням інфраструктури Української держави, коли вчителі та учні змушені частину часу проводити в укриттях або перебувати за межами своєї Батьківщини.