Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Стеценко, Надія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2023-12-04T11:35:51Z | |
dc.date.available | 2023-12-04T11:35:51Z | |
dc.date.issued | 2022-11-24 | |
dc.identifier.citation | Стеценко Н. М. Використання дистанційних технологій у підготовці та професійній діяльності майбутніх учителів. Актуальні проблеми підготовки сучасного педагога: теорія, історія, практика: зб. матеріалів ХІІІ Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф., 24 листопада 2022 р., м. Умань, 2022. С.124-127. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15894 | |
dc.description.abstract | Проблема використання дистанційних технологій в освітньому процесі не нова. Її витоки сягають початку ХІХ століття, коли на допомогу навчанню прийшло листування. З того часу дистанційні технології почали стрімко розвиватися, а з появою інформаційно-комунікаційних технологій багато закладів в усьому світі почали запроваджувати дистанційні форми навчання. У період пандемії та запровадження карантинних обмежень цей процес набув масштабного характеру. Особливої гостроти проблема використання дистанційних технологій набуває в українських закладах освіти у зв’язку з віроломним вторгненням Російської Федерації на територію України та розв’язанням нею повномасштабної війни, руйнуванням інфраструктури Української держави, коли вчителі та учні змушені частину часу проводити в укриттях або перебувати за межами своєї Батьківщини. | uk_UA |
dc.publisher | Умань (електронне видання) | uk_UA |
dc.subject | дистанційні технології | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | якість освіти | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-цифрова компетентність | uk_UA |
dc.title | Використання дистанційних технологій у підготовці та професійній діяльності майбутніх учителів | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |