Abstract:
Зміна пріоритетів, форм і методів формування життєвої компетентності здобувачів освіти на світовій арені зумовлює необхідність пошуку можливостей оновлення підходів до організації освіти у школі, створення сприятливих умов для становлення і розвитку кожної особистості. Ідеї навчання географії не є новими, на території нашої держави відбувається новий етап змін, чергова спроба удосконалення освіти, що стосується нової української школи. Зміна вимог до якості освітніх послуг, що спричиняються суспільними змінами, передбачає забезпечення здобувачів кожним закладом освіти ефективним запровадженням сучасних підходів у педагогічній діяльності вчителів та їх умілим використанням сучасних технологій, що є важливою, складною за структурою, системою, завдяки якій функціонує інформаційне освітнє навчальне середовище. Тобто всі учні мають мати динамічні та актуальні можливості навчання на основі Інтернет-технологій (вебсервера, гіпертексти і сайти; електронна пошта; форуми і блоги; чат і ICQ; теле-і відеоконференції; вікі енциклопедії), електронних додатків для освіти (Dropbox, SkyDrive, сервіси Google Apps, Office Web Apps-додатки; електронні журнали, бібліотеки, сховища; он-лайн сервіси для спілкування, дистанційне навчання тощо).