dc.contributor.author |
Шуканова, Анжела |
|
dc.contributor.author |
Шуканов, Павло |
|
dc.contributor.author |
Браславська, Оксана Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-19T15:32:06Z |
|
dc.date.available |
2023-12-19T15:32:06Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Шуканова А., Шуканов П., Браславська О. Освіта для сталого розвитку у навчанні географії на засадах упровадження компетентнісного підходу. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань: Візаві, 2023. Вип. 2(28). С. 6–16. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2307-4914 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16001 |
|
dc.description.abstract |
Авторами узагальнено підхід ЮНЕСКО до формулювання задач освіти для сталого розвитку, які полягають у формуванні ключових міждисциплінарних та спеціальних компетентностей. Спеціальні компетентності враховують специфіку і контекст кожної із 17 глобальних цілей сталого розвитку та розкладаються на навчально-пізнавальні, соціально-емоційні та поведінкові компоненти. Наскрізна змістова лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток» в шкільному курсі географії орієнтує вчителів географії переважно на формування знань про сталий розвиток, в меншій мірі на формування поведінки, адекватної принципам сталого розвитку, і недостатня увага приділена емоційно-ціннісному компоненту. Проведене анкетування вчителів географії Полтавської об’єднаної територіальної громади виявило високий рівень розуміння сутності освіти для сталого розвитку та її відмінностей від екологічної освіти та недостатній рівень її висвітлення в змісті шкільних підручників географії. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань: Візаві, 2023. Вип. 2(28) |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.014:006.036]:91(072.3) |
|
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
сталий розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
компетентнісний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
навчання географії |
uk_UA |
dc.subject |
екологічна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
компоненти освіти |
uk_UA |
dc.subject |
спеціальні компетентності для сталого розвитку |
uk_UA |
dc.title |
ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ У НАВЧАННІ ГЕОГРАФІЇ НА ЗАСАДАХ УПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |