Короткий опис(реферат):
Авторами узагальнено підхід ЮНЕСКО до формулювання задач освіти для сталого розвитку, які полягають у формуванні ключових міждисциплінарних та спеціальних компетентностей. Спеціальні компетентності враховують специфіку і контекст кожної із 17 глобальних цілей сталого розвитку та розкладаються на навчально-пізнавальні, соціально-емоційні та поведінкові компоненти. Наскрізна змістова лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток» в шкільному курсі географії орієнтує вчителів географії переважно на формування знань про сталий розвиток, в меншій мірі на формування поведінки, адекватної принципам сталого розвитку, і недостатня увага приділена емоційно-ціннісному компоненту. Проведене анкетування вчителів географії Полтавської об’єднаної територіальної громади виявило високий рівень розуміння сутності освіти для сталого розвитку та її відмінностей від екологічної освіти та недостатній рівень її висвітлення в змісті шкільних підручників географії.