Короткий опис(реферат):
У статті здійснено аналіз теоретичних джерел з проблеми розвитку творчого потенціалу дошкільника. Сучасне реформування дошкільної освіти сприяє пришвидшенню розвитку дитини як особистості, в першу чергу саме розвитку творчої особистості. Визначено, що період старшого дошкільного віку – це період, коли у дитини відбувається перебудова процесу сприйняття довкілля та людей; активно розвивається цілеспрямоване запам’ятовування і відтворення навчального матеріалу; вона стає уважнішою та зосередженішою, проявляючи ініціативність та намагаючись відшукати межі для «можна» та «не можна» в поведінці. Здібності людини це істотні властивості, що органічно пов’язані з її діяльністю. Вони виникають, розвиваються й виявляються у дитячому віці під час діяльності, у процесі життя змінюються за змістом і структурою. При цьому вагоме значення мають саме творчі здібності, які у дошкільників вже мають свої прояви, підпорядковані мисленню і цілком реалізуються через творчість дитини. В основі розвитку дитячої творчості лежить як психологічний, так і педагогічний аспекти діяльності. У статті розкривається сутність саме психологічного аспекту розвитку творчих здібностей у дошкільників. У результаті проведеного аналізу праць дослідників даної проблеми, визначено основні складові творчого потенціалу дошкільників.