Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гаврилюк, Світлана Миколаївна | |
dc.contributor.author | Найдюк, Ірина Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2024-04-02T12:37:18Z | |
dc.date.available | 2024-04-02T12:37:18Z | |
dc.date.issued | 2023-11-29 | |
dc.identifier.citation | Гаврилюк С.М., Найдюк І.С. Психологічні аспекти розвитку творчого потенціалу дошкільника. Multidisciplinární mezinárodní vědecký magazín “Věda a perspektivy” je registrován v České republice. Státní registrační číslo u Ministerstva kultury ČR: E24142. №11(30) 2023. С. 99-108 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16086 | |
dc.description | https://doi.org/10.52058/2695-1592-2023-11(30)-99-108 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз теоретичних джерел з проблеми розвитку творчого потенціалу дошкільника. Сучасне реформування дошкільної освіти сприяє пришвидшенню розвитку дитини як особистості, в першу чергу саме розвитку творчої особистості. Визначено, що період старшого дошкільного віку – це період, коли у дитини відбувається перебудова процесу сприйняття довкілля та людей; активно розвивається цілеспрямоване запам’ятовування і відтворення навчального матеріалу; вона стає уважнішою та зосередженішою, проявляючи ініціативність та намагаючись відшукати межі для «можна» та «не можна» в поведінці. Здібності людини це істотні властивості, що органічно пов’язані з її діяльністю. Вони виникають, розвиваються й виявляються у дитячому віці під час діяльності, у процесі життя змінюються за змістом і структурою. При цьому вагоме значення мають саме творчі здібності, які у дошкільників вже мають свої прояви, підпорядковані мисленню і цілком реалізуються через творчість дитини. В основі розвитку дитячої творчості лежить як психологічний, так і педагогічний аспекти діяльності. У статті розкривається сутність саме психологічного аспекту розвитку творчих здібностей у дошкільників. У результаті проведеного аналізу праць дослідників даної проблеми, визначено основні складові творчого потенціалу дошкільників. | uk_UA |
dc.publisher | Praha, České republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o. , Česká republika International Economic Institute s.r.o. | uk_UA |
dc.subject | творчі здібності | uk_UA |
dc.subject | творчий потенціал | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | креативність | uk_UA |
dc.title | ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ДОШКІЛЬНИКА | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |