Короткий опис(реферат):
Монографія присвячена обґрунтуванню теоретико-методичних засад управління збутовою діяльністю фармацевтичних підприємств та практичних рекомендацій до його вдосконалення. Проведено порівняння та критично проаналізовано різні точки зору науковців і сформовано власні визначення сутності категорій «збут», «система збуту», «збутова діяльність», «управління збутом», «управління збутовою діяльністю». Удосконалено методичний підхід до комплексного оцінювання ефективності управління збутовою діяльністю фармацевтичних підприємств. Розроблено та апробовано узагальнений алгоритм побудови мультиваріативних моделей ефективності збутової діяльності фармацевтичних підприємств засобами багатовимірного статистичного аналізу. Побудовано адекватну і статистично значущу мультиваріативну степеневу модель із дотриманням усіх поставлених умов моделювання ефективності збуту. Удосконалено науково-практичний підхід до стратегічного позиціонування фармацевтичних підприємств на матриці ефективності управління збутовою діяльністю, що передбачає використання адаптованої під підприємство матриці BostonConsultingGroup. Монографія буде корисною для науковців, керівників і фахівців підприємств, а також викладачів та здобувачів вищої освіти за економічними спеціальностями.