Короткий опис(реферат):
У статті обґрунтовано систему соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з осо- бливими освітніми потребами засобами інклюзивного туризму, що має певні ознаки та структуру, а її функці- онування за умови доречного технологічного забезпечення гарантує досягнення мети, що полягає у створенні умов для відновлення психоемоційного стану та соціального статусу в поєднанні із саморозвитком, само- реалізацією і самовихованням. Методологічними підходами проведеного дослідження є системно-структур- ний аналіз та комплексний підхід, заснований на поєднанні досягнень соціальної, медичної та психологічної наук, лікувально-відновлювальних заходів із корекційно-педагогічним та соціально-психологічним вихованням і навчанням, спрямований на реабілітацію та реінтеграцію дітей, які мають або обмеження здоровʼя, або психоемоційні поведінкові девіації. Водночас система соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з інвалідністю засобами інклюзивного туризму є складною відкритою саморозвивальною системою, струк- турні елементи якої взаємопов’язані і взаємозумовлені різними типами детермінованих зв’язків.