Короткий опис(реферат):
У статті обґрунтовано взаємозв’язок закладів освіти, інклюзивно-ресурсних центрів, сім’ї, закладів соціальної сфери, громадських організацій як важливу умову розвитку інклюзивного навчання на рівні громади. Визначено зміст і спрямованість кожного із партнерів такої міжсекторальної співпраці з організації інклюзивного навчання на рівні громади: заклади освіти (забезпечення психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу); інклюзивно-ресурсні центри (надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг); заклади соціальної сфери (надання соціальних послуг); реабілітаційні установи (надання реабілітаційних послуг); заклади охорони здоров’я (здійснення медичного обслуговування на основі МКФ-ДП); громадські організації (ініціатива з реалізації інклюзивних проектів на рівні громади).Встановлено, що потребує постійного вдосконалення нарощування двосторонніх зв’язків задля виявлення проблемних явищ й удосконалення надання якісних освітніх послуг усім дітям, незалежно від соціального стану і рівня обмежень життєдіяльності. Одним із завдань є обґрунтування системи заходів з підтримки інклюзивного навчання в умовах воєнного стану, забезпечення гарантій сім’ям, в яких виховуються діти з особливими потребами, здійснення методичного супроводу педагогічних працівників щодо роботи в дистанційному режимі.