00 DSpace/Manakin Repository

ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО ЗДІЙСНЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КАР’ЄРИ З ПОЗИЦІЙ ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мороз, Людмила Іванівна
dc.contributor.author Гульбс, Ольга Анатоліївна
dc.date.accessioned 2024-04-18T10:21:38Z
dc.date.available 2024-04-18T10:21:38Z
dc.date.issued 2022-05
dc.identifier.citation Мороз Л.І., Гульбс О.А. ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО ЗДІЙСНЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КАР’ЄРИ З ПОЗИЦІЙ ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Психологія. Прикладна психологія. Професійна й організаційна психологія. Видавничий дім «Гельветика». Том 33 (72) № 2 2022. С. 57-63. uk_UA
dc.identifier.issn 2709-3093
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16187
dc.description DOI https://doi.org/10.32838/2709-3093/2022.2/10 uk_UA
dc.description.abstract У статті поданий аналіз проблеми формування у здобувачів психологічної освіти готов- ності до здійснення професійної кар’єри. Шляхом опрацювання останніх досліджень та публікацій встановлено, що західними науковцями у більшій мірі розкриваються інструмен- тально-прикладні аспекти проблеми готовності майбутніх психологів до реалізації профе- сійної кар’єри, у той час як вітчизняна традиція її розгляду базується на висвітленні загаль- нотеоретичних, філософських сторін цієї проблематики з акцентом на роль особистості фахівця. Надано наукове визначення таких дефініцій як «професійна кар’єра у галузі надання психологічних послуг», «готовність до здійснення професійної кар’єри психолога», «гендер- ний підхід у психології». Розкрито принципову нетотожність мотивації та готовності до реалізації професійної кар’єри психолога. Обґрунтовано необхідність обов’язкового враху- вання об’єктивних характеристик та вимог професії психолога для наукового осмислення явища психологічної готовності майбутніх психологів до здійснення професійної кар’єри з виділенням його сутнісних ознак та індикаторів. Зокрема, сконструйовано функціонально- компетентнісну модель даного психологічного явища, що включає загальні об’єктивні харак- теристики професії психолога, її базовий функціонал, необхідні для здійснення якісного пси- хологічного супроводу особистісні якості та компетенції фахівця. Передбачено, що ступінь сформованості у структурі особистості майбутнього психолога представлених у моделі рис, вмінь та навичок визначає його готовність до побудови успішної професійної кар’єри. Роз- крито ключову умову стійкості психологічної готовності студента-психолога до реалізації професійної кар’єри. Доведено, що побудована модель дозволяє наблизитись до вирішення проблеми формування у майбутніх психологів готовності до здійснення професійної кар’єри з позицій гендерного підходу, що передбачає забезпечення досягнення вершин професійної кар’єри незалежно від гендерної самоідентифікації здобувача психологічної освіти. uk_UA
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;159.923
dc.subject особистість, uk_UA
dc.subject психологічна готовність, uk_UA
dc.subject професійна кар’єра, uk_UA
dc.subject акмеологічні інваріанти, uk_UA
dc.subject психологічна освіта, uk_UA
dc.subject професійна самореалізація, uk_UA
dc.subject мотивація. uk_UA
dc.title ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО ЗДІЙСНЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КАР’ЄРИ З ПОЗИЦІЙ ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ uk_UA
dc.title.alternative ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО ЗДІЙСНЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КАР’ЄРИ З ПОЗИЦІЙ ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу