Короткий опис(реферат):
В статті розглядається сучасний стан дослідження гендерних особливостей формування готовності майбутніх психологів до здійснення професійної кар’єри. Серед таких аспектів провідне значення мають об’єктивні та суб’єктивні чинники, які впливають на процес здійснення професійної кар’єри фахівців-психологів. Формування такого фахівця повинно носити системний характер з урахуванням гендерних підходів, які визначають шляхи кар’єрного зростання майбутнього психолога. Виокремлюючи два підходи до статево-рольового розподілу, науковці розглядають гендер, як в аспекті психофізіологічних детермінант, так і в аспекті соціально-культурної матриці та процесу гендерної соціалізації. На нашу думку, гендер відображається в Я- образі особистості, як уявлення про рольові позиції статі в референтному оточенні та суспільстві в цілому.